вторник, 21 апреля 2015 г.

Чому я хочу стати вихователем?


У світі налічується понад 40 тисяч професій. Як знайти ту єдину, свою, щоб їй служити і приносити користь людям, суспільству?

Я хочу стати вихователем дитячого садка, тому що я люблю спілкуватися з дітьми, грати з ними, дарувати свята.

Головне якість, якою повинен володіти людина цієї професії, - це любов до дітей, вміння їх зрозуміти, допомогти їм. Педагог дошкільної дитячої установи повинен бути освіченим, чуйним, делікатним, з щедрою душею і люблячим серцем.

Це дуже важлива професія. Від того, як правильно і наскільки швидко вихователь знайде підхід до кожної дитини, залежить, чи будуть діти спокійними, лагідними і товариськими або ж виростуть неспокійними, настороженими, замкнутими.

Педагог повинен багато знати і вміти. Він повинен ознайомити дітей з різними видами мистецтва. Я хочу, щоб діти жили у світі краси, гри, казки, музики, творчості. Я хочу втілювати в життя три принципи прекрасного - простоту, правду і природність. Я люблю співати і, якщо стану вихователем, поведу їх у світ прекрасного. Я люблю танцювати - буду вчити дітей «підніматися над землею». Я люблю робити вироби - буду розвивати їх творчість, працьовитість і терпіння. Я вмію знаходити контакт з різними людьми - буду вчити дітей спілкуватися, дружити, навчу поважати людей. Я люблю читати - буду прищеплювати любов до книги, виховувати кращі якості характеру, готувати їх до школи. Я люблю природу - буду вчити бачити незвичайне у звичайному.

Зовнішність вихователя так само важлива, вона відіграє не останню роль у вихованні дітей. Він повинен бути привабливим, охайно одягнений, веселий, з почуттям гумору. Так само і його мова впливає на виховання дітей. Вихователь не повинен використовувати в своїй промові слова - паразити, лайливі слова.

Вихователь повинен вміти спілкуватися з батьками дітей і дарувати радість оточуючим людям.

Мені дуже хочеться працювати в дитячому садку, і я постараюся виконати свою мрію.

Комментариев нет:

Отправить комментарий